HUURDERS

Wanneer u een woning, appartement, bedrijfsruimte, kantoor of winkel huurt via Vevag Vastgoedbeheer proberen wij u altijd zo adequaat mogelijk te helpen.

BUITENSLUITING

Wat te doen bij buitensluiting

Als u zichzelf per ongeluk buitensluit uit uw woning, geen zorgen! Wij kunnen u helpen om weer binnen te komen. Neem in dat geval direct contact met ons op via 085 060 3322. Buiten kantoortijden kunt u het beste een WhatsApp-bericht sturen naar dit nummer, aangezien we dan telefonisch niet bereikbaar zijn maar WhatsApp wel lezen.

Houd er rekening mee dat er een servicekostenvergoeding van toepassing is voor het openen van de deur:

€50 tijdens onze reguliere werkuren (08:00 – 18:00 uur).
€150 buiten onze werktijden (18:00 – 08:00 uur en in het weekend).

REPARATIES/MELDINGEN

Als er iets kapot is, kun je online een reparatieverzoek doen. Log eenvoudig in op uw portal en vul het formulier voor reparatieverzoeken in. Hier kunt u aangeven wat er aan de hand is, zodat wij de juiste stappen kunnen ondernemen om het probleem op te lossen. Na uw melding, nemen wij contact met u op om een afspraak te maken.

CV-ketel
Bij een storing aan uw CV-ketel kunt u vaak zelf het probleem verhelpen door de ketel bij te vullen en de radiatoren te ontluchten. Dit valt onder de verantwoordelijkheid van de huurder.

Bijvullen
Heeft u geen warm water of werkt de verwarming niet goed? Mogelijk is de waterdruk in de ketel te laag. Als de meter onder 1 bar staat, moet u de ketel bijvullen. Klik hier voor een informatiefilmpje.

Radiatoren ontluchten
Als het probleem blijft, of u hoort tikkende of borrelende geluiden, dan zit er waarschijnlijk lucht in het systeem. U kunt dit oplossen door de radiatoren te ontluchten. Klik hier voor een informatiefilmpje. 

Storing niet opgelost
Als het probleem blijft na het bijvullen en ontluchten, neem dan contact met ons op. Let op: als de monteur enkel moet bijvullen of ontluchten, worden de kosten aan u doorberekend.

OPLEVERING

Tijdens zowel de voor- als eindinspectie wordt de gehuurde woning grondig gecontroleerd. Eventuele schade of veranderingen kunnen kosten met zich meebrengen.

Zodra u de huur heeft opgezegd, plannen we een woningoplevering in. Tijdens deze procedure worden zowel de vertrekkende huurder als de nieuwe huurder betrokken bij het uitwisselen van sleutels. Een van onze medewerkers zal de woning inspecteren op eventuele schade of veranderingen, en de meterstanden worden genoteerd voor een nauwkeurige administratie.

CHECK ONS ACTUELE AANBOD VAN HUURWONINGEN  OP ONZE FACEBOOKPAGINA

CONTACT

Lindeplein 4a
5061 HN Oisterwijk
+31 (0) 850 603 322
info@vevagvastgoedbeheer.nl

PARTNER

© 2024 Vevag Vastgoedbeheer

PrivacyStatement